بسته بندی و جابجایی

شرکت تابان جهت بسته بندی و جابجایی در کلیه مناطق تهران با نیرو های جوان آقا 
با تجربه بالا اقدام به خدمت رسانی برای شما عزیزان میکند 
شما میتوانید جهت رزرو یا هرگونه پرسش در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید

ادامه مطلب

چرا بسته بندی نیاز به تخصص دارد

 همین که شما وارد این صفحه از سایت شده این حتما میدانید که اسباب کشی امری دشوار است و نیاز به تخصص دارد پس با ما همراه باشید تا تمامی خدمات بسته بندی شرکت تابان را برای شما شرح دهیم ...

بسته بندی برای منازل 
​​​​​​​
خدمت شماره یک

شما میتوانید با درخواست نیرو از شرکت خدمات نظافتی تابان با در نظر گرفتن نیاز خود بصورت تلفنی تمامی وسایل منزل خود را بدون صرف وقت وهزینه اضافی بصورت تخصصی و حرفه ای بسته بندی کرده و اتمام این فرایند در کوتاه ترین زمان لذت ببرید

جابجایی در منازل 
​​​​​​​
خدمت شماره دو

توجه داشته باشید که جابجایی در محیط داخل خانه کاملا رایگان میباشد و شما میتوانید تنها با بکار گیری نیروی نظافت شرکت تابان هم کار نظافت را پیش برده و هم جابجایی را انجام دهید .

دور ریختنی ها 
​​​​​​​
خدمت شماره سه

همه ما میدانیم که قبل از نظافت باید وسایل درشت از محیط خارج شوند گاه این وسایل بزرگ بوده مانند کمد قدیمی مبلمان شکسته و... که در این صورت شما با پرداخت تنها 100 هزار تومان برای هر ساعت میتوانید از این خدمت رسانی بهره مند شوید .

نام خدمت شما
خدمت شماره چهار

گاها خانه های نوساز / راه پله های تعمیرات شده / شرکت های بازسازی شده مقداری گچ یا تیکه های بزرگ سیمان یا آجر دارند که در اصطلاح به آنها نخاله میگویند . 
شرکت نظافتی تابان با اعزام نیرو هایی با توان بدنی بالا این امکان را برای شما فراهم میکنند که این خدمت با کمترین هزینه برخودار باشید .

اسباب و اثاثیه شما تقریبا بخشی از سرمایه شما حساب میشوند که با قیمت های امروز وسایل منزل حتما باید بهترین شکل محافظت شوند پس برای جابجایی شما نیاز به افرادی دارید که در این کار مهارت دارند و بدون خسارت و یا مشکلی این کار را انجام میدهند شرکت تابان با به کار گیری نیروهای مجرب در زمینه اسباب کشی و بسته بندی این امکان را به شما میدهد که با خیال راحت این مرحله را پشت سر بگذارید .​​​​​​​

خلاصه کلام 
خدمت مورد نظر شما 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید